Måndag

Jag är inget fan av måndagar, har aldrig varit och kommer aldrig bli.
Idag började inte heller fint. Åkte med mamma, väl på jobbet märker jag att jag glömt saker och får låna mammas bil hem igen. Bra start. Sen var jag stel och smågrinig för jag var trött efter helgen. Men sen ringde det och jag blev utbjuden på middag. Bara sådär så vände hela dagen och allt blev bra igen. :)

Hemma här gjorde jag pannkakor så den lille hann äta innan han blev vansinnig, man har i regel 10 min på sig efter man stängt dörren så pannkakor är perfekt.

I morgon får jag ha våran bil ryktas det om, gott med sovmorgon då ju!

Ska bada lite i morgon, kommer ha go trängingsvärk efter det.. skit måste gräva fram en bikini med.

Torsdag är det fotografering för e-legitimationen. Klart otrevligt att bli tagen på kort. Men detta kortet ska bara jag se (nästan) det andra som chefen tog ser alla patienter som kommer. KUL Men jag fick ju svartvitt i alla fall, det är förlåtande.


Kommentarer
Postat av: Linda

rehab?

2010-10-26 @ 13:30:14
URL: http://weidnerjonsson.blogg.se/
Postat av: Christin

Yes, rehab is my second home ;)

2010-10-26 @ 17:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0