Kärlek?

Just nu älskar jag mitt hår, nyklippt och stylat. I morgon är det en annan dag för frisyren. Idag stämplade jag in 7:27.. Det var inte igår det hände. Skit va sent det blev :) och därför hinner jag inte med håret. Jag är fortfarande pojkflicka och sminkar mig sällan så det märks. Jag orkar helt enkelt inte.
Ska ställa klockan lite tidigare tror jag, komma sen är ju ingen hit.

Nu är högtalarna uppe, jag är mkt förvånad att det inte hände tidigare, typ när tapeterna torkade.. Så nu mår sambon bra igen, hans älsklingar får ta plats i huset ännu några år. suck

Ska göra mig lite te och lägga mig i soffan och glo på tv tills jag somnar. Det är gott. Igår tog jag en uppfriskande promenad så ikväll behövs inte det. Varje dag blir nog jobbigt..

I morgon ska jag på facklig aktivitetskväll. Scrapbooking. Ska bli kul att se om jag kan :)

Denna vecka behöver jag inte se på Greys eller Desperate. Har redan glott på dessa på datorn. Såhär i efterhand är det ju lite surt att inte ha det att se fram emot men å andra sidan så kan jag ju (om jag har lust) göra något annat ehum

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu blev det väl bra med högtalarna va?

2010-10-19 @ 14:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0