Inta position

Just idag var jag sugen på att inta fosterställning och bara upprepa mantran men icke då, sånt kan man inte göra offentligt.
Jag var helt off i skallen efter kl 13. Värst va ju att jag jobbade till 16:30. Ingen bra kombo men vi hade kladdkaka med päron som Izabella gjort, underbart gott. Sen hade vi även underhållning så det blev mycket skratt. Fredagar är inte jobbiga att jobba men denna vecka var lite speciell så att säga.

Nu har vi gått en promenad lilla familjen och sen var det nannadags för den lille. Efter det fick jag måla den lilla biten som var kvar av väggen. I morgon är det tapettajm!!!! Yeeey. Äntligen. Vi har även den nya dörren på plats och den gamla borttagen, ska bara få lite finare vägg på utsidan.. sen är det klart. Är redo med gardiner och kuddar. Nu ska det gottas i soffan!
Meeen ikväll blir det sängen och försök till att se något på tv. Det kommer bli som vanligt att jag däckar.
Mannen står ute och röker, manligt eller hur?

Tror vår grävling gick o dog, det luktar kadaver ute.. Bruket månne?

Nehe nu är det dags för sängläge och tv-tittande i 10 min innan dom gröna slocknar.

Kommentarer
Postat av: frida

Som jag sa till dig i torsdags så blir det ju jätte fint med dörren på framsidan.

2010-10-01 @ 20:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0