Halmstad

Denna helgen började illa. Fredagen kom jag inte ur sängen. Ryggen och huvudet var helt ur led. Ringde runt och till slut fick min kära mor tag i den hon går till för massage. Hon hade en tid för mig på eftermiddagen. Det gjorde något kopiöst ont när hon tryckte, slet, vred osv. Men huvudvärken försvann och ryggen var mindre stel. Så lördagen åkte vi till Halmstad för festen. Härligt att strosa i den underbara staden och ta en lunch, kika på utsikter och småshoppa. Det är härligt!!!
Sen till rummet för dusch och vila. Festen låg några 100 m från hotellet så man kunde ju ta den lite slurk med god dricka innan. Champagne <3
Festen var kul med bordsplacering och lekar. Bra musik, underbar mat och blandat folk. Men man blir så trött som småbarnsförälder (och åldring) så det blev inte party till 5 direkt men det var fint ändå. Det fanns ju dom som stannade länge på toaletten ;)

Igår fixade sambon så tv:n nere är inkopplad. Det betyder att jag är vaken lite längre om kvällarna! Nu är vi på  jakt efter tavlor och mattor. Det är svårt att välja. Men har handlat lite nya ljushållare och älskar mina nya tapeter så snart där.

I morgon ska jag på massage igen, gott för kroppen hoppas jag.
Idag fick vi en underbar paj/kaka igen. Det är skitsvårt att hålla igen på det stället.

Nehe lite Maryland Double choc chip i soffan nu då, är för gott för att avstå.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0