Galet

Jag har gnällt hela veckan om ryggen och nu är jag hemma idag. Jag kan inte sitta eller stå för länge. Sängläge är heller inget alternativ en längre stund. PANIK!! Hatar sån värk. Hade TENS:en hela kvällen igår och i morse men det hjälpte föga. Har massagetid snart, det borde väl lätta? Har även en tid på tisdag. Gäller att vara förberedd.
Blir ju även en roadtrip i morgon men det är nicht gut med denna värken. Vad göra?

Bita ihop och vara tyst är det bästa men det har gått för många veckor för det. Nu är jag leeeeee.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas det blir bättre snart

2010-10-08 @ 18:16:26
Postat av: Linda

bit lite till! ;)

2010-10-08 @ 20:49:27
URL: http://weidnerjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0