En dag i stan

Eller ja, några timmar var vi i staden. Skippade marknaden, aldrig gillat den så det var inget svårt :)
Fixade glasögonen (de blir lite snea när man sover med dom;) ) Sen var vi på jakt efter något i klädväg till sambon. Blev lite prövande av jeans för mig me, satan så trist det är.. Nu vet jag vilken storlek jag har, men det blev inget inköp. Ingen förälskelse där inte.
Sambon hittade en riktigt fin skjorta och ett par jeans som han måste vänja sig vid haha 
Jag gick vidare och handlade två krämer som jag fick i den söta påsen nedan, inte helt gratis.. men väl behövligt.



Lite tapet har vi på väggarna, ska köra ett ryck när den lille sover. Han är ju annars till för stor hjälp ;)

Handlade lite färg så jag kan måla andra projekt, jag blir inte klar med det jag har börjat med men om jag blir rastlös så har jag ju lite att välja mellan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0