Vart tog snön vägen?

Jag tänkte ju att då jag ändå ligger hemma och är sjuk så kan det ju snöa som bara den. Inte en flinga har landat. Typiskt.

Jag har nu varit hemma i två dagar, det känns som två månader. Jag får ångest av att vara hemma från jobbet, även att jag faktiskt är sjuk. Måste lära mig att tänka på mig själv först någon gång :)

I helgen var det ju den där dagen då vi alltid fryser röven av oss när vi ska hälsa på dom som sover. Förvånad jag blev när det var vindstilla och härligt ute. Perfekt för ljusen. Jag gillar den kvällen och man tänker lite extra på att man ska ta vara på den tiden man har.

Jag tog bort ett födelsemärke för ett tag sedan.. det är lila/svart nu.. Normalt? Det var så snyggt när hon sydde och är fortfarande helt plant och fint men just färgen är lite suspekt..

Lite för privat här nu kanske.

Nehe nu måste jag hålla mig vaken en timme till så jag kan boka en ny tid för massage, kunde liksom inte säga till henne att jag antagligen sover kvart över 8! Kan ju ställa klockan iofs. Hmm nice idea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0