Semesterveckan

Nu är den snart över, i morgon är det jobb igen. Det går an, det är ju inte mer än en månad till jag är ledig igen :)

I måndags var vi och badade, tisdags hemma med massa lek, onsdags Leos lekland, torsdags var den lille hos farmor och vi shoppade det sista till jul, i fredags var Linda, Viggo och Elly här. Grabbarna fick leka av sig lite. I lördags var lilleman hos mormor och morfar på förmiddagen då vi rensade övervåningen, idag har vi plockat mossa i skogen (liiite regn) sen har jag putsat alla fönster och satt upp gardiner medans grabbarna var i staden.

Har beställt lite julkort idag, det blir förhoppningsvis bra fast jag bytte märke ;)

I morgon ska jag åka till jobbet 06:10, suuurt sa räven.

Sambon köpte hem Baksmällan, sist jag såg den skrattade jag tills jag grät, DET är ovanligt vid komedier så nu blir det att se den ikväll så man mår bra till jobbet i morgon. Det är alltid hårt efter semester.


Sagostund med traktorboken


Jag hittade en go grabb att pussa på



Till och med pappa vågade åka


Siktet inställt på Rydström


Detta legot är bättre att ha hemma, det gör inte lika ont att trampa på mitt i natten


Boppa, boppa, boppa..


I did it!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0