Hett

Ja det där med feber börjar bli en vana. Jag brukar tempa runt 36,6 eller något sånt. Nu har jag 37,6 - 38.. Det är alltså feber för mig. Jag vet inte varför jag har feber bara sådär flera dagar. Men skit samma, skulle bara gnälla.

Nu är klockan 20 i 6 en lördagmorgon och jag kan verkligen inte sova längre. DETTA skulle aldrig ha hänt för några år sedan. Nu är man så jäkla pigg när man ska till jobbet men å andra sidan däckar man innan 21. Det är något pinsamt men så är det.


Igår åkte vi till staden och handlade lite, det var fler än oss som gjorde samma. Lilleman skötte sig exemplariskt och flirtade med kassörskorna som vanligt. Han vet vad han gör ;)

Idag är det kalas för världens underbaraste mamma, sen är det dags att ta me alla ljusen och hälsa på dom som sover. Lillgrabben brukar säga hej och berättar sedan för mig att dom sover där. Han är en liten goding.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0