En dag kvar till helg

Idag vaknade jag med feber, igen, det är inte bra det här. Men jag tog mig till jobbet och sent på eftermiddagen mådde jag rätt ok igen. I morgon är det en kort dag så hur eller hur går det bra :)

Fick höra något som gjorde mig väldigt glad och det påverkar framtiden bra. Blev inte ledsen direkt.

Lillgrabben var slut efter dagis idag, promenad runt hela byn haha han är så go när han ber om kvällsmat och sen efter ska vi städa rummet och sooova. Han la sig så snällt på kudden och vinkade till mig. Goding.

I går fick vi italiensk buffé av chefen. Gooooott, fick även blommor av henne. Maten räckte idag me och i morgon med såg det ut som i kylskåpet. Idag hade jag utvecklingssamtal, det är sådär. Man vill liksom svara lite fint på frågorna men sen svävar jag alltid ut och diskuterar allt mellan himmel och jord. Well thats just me.

Det var en gullig människa som i en korsning mitt i mörka morgonen går svartklädd och saaakta, kommer precis framför min bil när han gick bakom en buss. Nästa gång ska jag hjälpa dig, då får du en lykta rakt upp i röven så du kan lysa upp morgonen efter det ditt as.

I morgon ska jag hem tidigt Yeeeey

Kommentarer
Postat av: Linda

haha :D

2010-11-04 @ 21:30:57
URL: http://weidnerjonsson.blogg.se/
Postat av: mia

asgarv!!!!

2010-11-05 @ 08:53:32
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0