Dinner time

Jag var o motionerade lite idag, värsta släktträffen ju :) Det ska mycket till för att ses men bassängen löser allt haha

Nu står vi och gör pastasås med kantarell och bacon. En klar hit! Enkel, snabb mat och riktigt gott.
Efter blir det en promenad tillsammans.

Har börjat hata min tvättmaskin lite grann, den får en rejäl uppläxning just nu.. 95° tvätt HAHAHA suck on it! Nu får han jobba! Det lär ju va en han då han aldrig gör något klart ;)

Kvällen är inte helt bestämd än (vad jag ska göra alltså) jag måste egentligen rensa lite kläder men det känns så hemskt. Sen måste jag också gå igenom kökslådorna som inte går att stänga.. Sen skulle jag behöva gå upp en sväng på vinden och ta ner allt.. hmm det är ju förstås bra program på tv ikväll så det går ju att ta det istället..

Måste även börja fundera på vad jag ska ha på mig på lördag, åhh ångest!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ut och svira?

2010-11-16 @ 21:25:41
URL: http://weidnerjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0