Jisses

Har varit på promenad 2 ggr idag. På jobbet behövde jag uppiggande och gick en sväng på lunchen. Myyyycket trevligt.
Här hemma ikväll gick jag en sväng med Linda och fick se mysiga bilder. Näääästan så jag vill ha en liten haha.. Föresten, undra om sälar trivs i sötvatten ;) 

Den lille killen spelar nu innebandy, han har även fattat hur man gör när det inte går som man vill.. Man slår klubban hårt i golvet flertal gånger. Igår träffade han mammas tår.

Idag fick jag 10 nålar i armarna, 5 med ström. Sen var det panflöjtsmusik och försök till att slappna av.  HUR gör man det. jag kan verkligen inte. Jag ligger o tänker på vad jag skulle ha hunnit med om jag inte låg där och hur många minuter det är kvar till jag är klar och vilken låt som kommer efter den som spelas. Och jag har då även gått en avslappningskurs för några år sedan. Det sket sig.. Men däremot har jag inga problem att slappna av på kvällarna vid tv:n. Om jag vill så sover jag inom 2 minuter. DET är lyx.

Har fått en utbildning i DNA idag. Den grekiska donnan på jobbet såg att jag hade gröna ögon och skulle förklara för mig varför jag var ensam med det i familjen. Det gick bra. Jag fattade haha. Men sen var det ju så att sambon också har gröna ögon men lillkillen blåa. Då tittade hon bara på mig och sa "vad har du gjort".. Näääärå det löste vi efter en kvart till.

Två ord till som den lille kan: Korv och klocka.

Nu är jag tvingad till att se aprövarna Färjestad spela så kallad hockey.. lika kassa som HV.. Heja Brynäs ehh eller? Är dom inte med? ;)

Kommentarer
Postat av: mia

hahahah "vad har du gjort?" fy fan vad go hon e =)

2010-03-30 @ 22:24:05
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0