Det är nu det börjar

Mitten på veckan, söndagen var dödens dag. jag var så trött...  Måndagen var jag fortfarande trött och inte på humör. Tisdagen försvann och det var Desperate.. Idag har vi ätit gott på jobbet, jag tyckte det var dags för pizzerian att leva lite. Blev så mätt att vi blev trötta. Vilket nu resulterar i att jag måååååste hålla upp ögonlocken en timme till för det är.. wait for it......... GREEEEEEEEEYS ikväll!!
Har väntat så!!!

i morgon har jag halvdag, eller ja, till 14 men det känns som en halv dag. Det är mysigt då får jag mer än 1 timme med sonen me. Det negativa är att jag jobbar till halv 5 på fredag. DET är mindre kul, helgen blir så kort då.

Satt o läste lite på min gamla "blogg" om min förlossning, haha ja.. Vilka minnen
Känslig läsare kan sluta läsa nu..

När han precis kommit ut så får jag ont så in i h----vete! Ligger o skriker AJ AJ AJ AJ (har hört/sett detta på filmen)
Minns dock att sköterskan säger - Men nu har du väl inte ont nu längre?
Jag: - Jo!!!!!
Hon: Men vart?
Jag: SERIÖST, VAR TROR DU!?

Sen den där klassiska som jag tycker är så kul, när kvinnorna har fött och dom ska sy.. Då säger dom nu kommer det sticka till/göra ont.. Ehh jo.. Man har liksom haft det ondaste en människa rer ut men själva bedövningen, ja det är det som är jobbigt!!! hahahahahhaa

Det är mycket som inte berättades för mig innan jag skulle föda.. det ska jag komma ihåg till nästa gång! (om det blir fler) Ett exempel: När man tror att det inte kan göra ondare, då gör det det..

Kommentarer
Postat av: mia

ja o varför inte nämna att allt jävligt efteråt.. ångesten när man ska skita första gången o sådana grejjer..

2010-03-04 @ 08:18:59
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Frida

ni é ju för goooa... ;)

2010-03-04 @ 16:54:53
URL: http://familjenkarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0