Allt går i rosa

Små rosa moln alltså.. har även pyntat lite me rosa, inte populärt.. so what?

Denna vecka har jag varit så trött på jobbet. Har suttit o bokstavligt blundat när jag skriver. Det går ju rätt bra jag kan ju det men det är farligt för man kan nästan somna :) Glömde min bilnyckel på ett helt galet ställe men Conny och jag är ju SAAB-buddies (detta innebär att vi skyddar varandras bilar och alltid parkerar bredvid varandra) han hittade den och höll den i bra förvar så jag tog mig hem sen. Tackar!

Vi har fått nya datorer och telefoner på jobbet. Detta är lite vardagslyx men tangentborden är from hell. Har träningsvärk i fingrarna, de ni!
Skulle installera telefonerna (sätta i 2 sladdar) till några och Mia va en av dom. Hon började härja när jag böjde mig över hennes bord, hon hade en såndär vass pinne som man sätter papper man ska tugga på, hon tyckte jag var för nära så hon blev rädd att jag skulle ramla o dö.. mhm.. ok.. Va väl inte det första jag tänkte göra, kola på en pinne.. hehehe

I torsdags var det dags för promenad med Linda, är så trevligt att prata strunt :)

Fredagarna är alltid så härliga, blir så mysigt på något sätt.. Mer fredagsmys för mig.. det är precis vad jag vill ha!




Vem vill inte va på en Maidenkonsert???? Måste jag göra!!
Sen att Bruce Dickinson är den snyggaste kortklippta man i ett hårdrocksband gör ju inte saken sämre.. Vilken skillnad från hans långa hår :) nice

inte helt galet.. mannen är född -58!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0