Syskon..

Nej jag är inte gravid och jag är inte sugen på det heller. Är fortfarande fet sen sist. Vi testade bara vad den lille sa när vi frågade om han ville ha syskon... Han körde ner fingrarna i halsen o höll på att spy - svar noterat!

Igår skulle vi ha lite filmkväll och taco (älskar detta), jag skulle bara vila lite i soffan innan den lille skulle sova. Jag däckade och vaknade halv 8.. faaan så pinsamt. Men vi gjorde tacos och såg filmen, trots att ja va helt avtrubbad. Baksmällan blev det, skrattade så jag grät när han säger någon i stil med "let it go to voicemail" hhahahaha vilken flickvän han hade, bättre att gifta sig me en hora!

Mia o jag testade att gå på innebandy med dom små häromdagen, inget jag gör om i alla fall. Alicia var så snäll o söt. Anton skulle riva stället.. Han klättrar på precis allt. Sitter på vardagsrumsbordet och köksstolarna. Svettigt värre att ha han lös ;)

Idag slipade jag ner vårat skitfula bord från Jysk.. nu är det oljat o fint igen. Du ska få se Linda ;)
Ska snart ge mig på den "nygamla" erövringen från jobbet. Den ska gå från träfärg till vit.
Så jäkla händig jag är!

I veckan ska jag försöka träna nån dag, nån som hänger på? minns inte riktigt hur man gör ;)


Kommentarer
Postat av: linda

jag är på spinning kanske? :D

2010-01-24 @ 21:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0