Så bra

Men det måste vara för bra för att vara sant. Vi får se hur det går.

Det blev ingen träning i veckan, min stackars axel dog med snöskottningen. Har använt Panodil, Diklofenak, Panocod, Ibumetin, Voltaren gel, något kylande bandage och värmekudde.. inget har hjälpt. På måndag blir det besök hos sjukgymnasten.
Detta gör ju att jag inte kan simma i helgen, surt sa räven.

I går hade vår grekiska gudinna jobbat 1 år hos oss, hon tyckte att man behövde göra massa godsaker för detta. FUCK det var så hemskt att gå in i detta rum med choklad överallt. Hon är inte dålig på att göra saker heller, det är ju inte något enkelt. Tårarna kom på mig, så mycket älskar jag choklad ;)
Blev en halv glurvig något gott med chokladkräm i och choklad över med krossade nötter.. mmm men sen var det stopp.

Vi har haft lite parkeringsinferno på jobbet, ena dagen hade dom glömt ploga våran parkering, den vid hembygdsparken och precis allt annat. Fanns ingenstans inom 1 km radie att parkera.. Skön start på dagen.
I går hade dom stängt av halva vår parkering som redan innan var halverad... För helvete ska man behöva börja jobba vid 5 för att få en parkeringsplats? Jag blir lite småsur. Sen dom här snöröjarna. har dom semester? Eller är dom utrotningshotade? Jag ser dom bara på gångvägar o där ska jag faan inte köra? och varför är dom så goa att dom gör fetingvallar precis där man ska köra ut?? Det är ju typ ett tu tre på det fjärde ska det ske.. Bara en tidsfrågan innan bilen blir mos. Jag är aningen upprörd..

Igår var jag ute o traskade medans sambon spelade innebandy. När den lille däckat tog jag och testade på att gå in med honom och se hur det gick för gubben. Jag fick faktiskt se lite av det. Roligt. Sen vaknade han och ville me kika.

Ikväll blir det lugnt och kanske någon film ser det ut som.

Kommentarer
Postat av: mia

håller tummarna iaf =)

2010-01-30 @ 11:43:23
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Frida

Inte bra att ha ont... du som varit så på alerten med träning och allt...

Dåliga på att ta bort snön hos dig me, aj inte kul alls ;).



Krya på dig med din axel..

vad blir de för film då??

kram

2010-01-30 @ 15:35:20
URL: http://familjenkarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0