Oh jaa

Kom på vad jag skulle skriva mer igår, dom har diskuterat att regeringen ska godkänna att dom uteställena som bara serverar kall mat också borde få servera vin osv.. Nja tyckte regeringen, då blir det mer fylla. ehhh va? om jag vill supa så gör jag väl det utan sushi??
OCH om dom som äter sushi utan vin idag vill ha lite vin så dricker dom det på nästa ställe dom går till, jag kan inte förstå hur dom tänker. Och detta betalar vi pengar för..
Jag tycker personligen inte spriten är problem idag, det finns lite för mycket annat som ställer till för dagens idioter..

Idag har jag Toby:at mina gardiner, det var hett.. Brände fingrarna. Tekniken sitter inte där än men snart så!

Julhelvetet är borta och trots att jag har en plastgran så barrar den jäkeln, man ska ju krama den lite för att den ska ner i kartongen igen. Detta gör måttligt till rätt ont. Granen är inte kramvänlig.

I morgon ska jag o simma, åhh det är så jobbigt ;) jag är så lat.. och jag står för det med! Jag jobbar hejdlöst (!) på jobbet men när jag kommer hem är jag latast i världen, men som en bra man säger "allt löser sig". O ta mig faen det gör det oftast. Chockad att han har rätt.. ;) :P

Fick se en ultraljudsbild i fredags, världens sötaste böna - typ 3cm stor? haha "han/hon är ju lik dig.." tänkte jag säga men då språkbarriären är ivägen så kan det bli så fel..

Promenad ikväll kanske? Men om ni läser en gång ovan så lär det ju inte bli så..

Oh en rolig sak till, eller rolig vet i fan men jag bjuder på det. en av våra söta flickdoktorer låste sin bil när hon hade startat den och låste då in mobil och nycklar hem.. (haha skadeglädje) Hon blev tvungen att be några grabbar som höll på med renovering om hjälp och dom ringde efter en verkstadskille, (eller biltjuv hon va inte riktigt säker) Hur som så skulle hon förklara hur hon kände sig "dom titta på mig som jag vore en sån där blondin" Här kommer hon på att jag är blond så hon fortsätter med "alltså en såndär med 2 hjärnceller" Nu undrar ju jag om hon tycker alla blondiner är dumma eller hur va det nu? ;)
Jag är yngre än henne i alla fall HA!

Dagens örongodis:

Kommentarer
Postat av: mia

ooo har du en tobi... har suktat efter en ja me!!!!

2010-01-16 @ 20:53:32
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0