Fin start

Jo det är ju så att över julen hinner man inte sitta vid datorn, och det är ju lika bra det då hinner man med det man ska för en gångs skull haha.
Julafton tillbringades i Åtvi, tomte mat och bilfärd.
Juldagen var hos mina föräldrar på hemmaplan, blev snaps, mat, tomte, klappar. Sen mådde jag pyton, mammas svar på allt är SAMARIN.. jag hatar allt som bubblar med smak det är inte rätt, det ska vara vanligt gott kranvatten hehe Men hon hade dessvärre rätt, mådde bättre efter denna otäcka svepning.
Annandagen var sambon på 30-års grabbfest. Isgata var det den dagen, kändes som jag åkte spark med en tjock bil.. Spännande var det ju iofs.
Jag var även ledig mellan jul o nyår, händer inte så ofta så man får ta vara på det. Det gjorde vi genom att möblera om.. ehh ja men det blev ju bra i alla fall. kul? nja inte för roligt.
Nyår hade vi hos oss, Magnus, Frida, Vidar, Linda, Thobias och Viggo. Grabbarna grus va me en stund men sen trappade dom av en efter en och dom sov hela tiden :) inte dåligt att ha tre småttingar tillsammans och lyckas med det.
Kvällen gick fort och jag fick skåla i vatten, satans galla.. Ska slita ut den jävlen :) Men en positiv vinkling va ju att jag gick ner i vikt, det är en bra start på året.

Dagen efter blev vi bjudna på kladdkaka hos familjen Weidner/Jonsson, så nu väger jag samma igen.. :)

har varit så mycket fint på tv:n, är ju så söta kärlekssagor som A cinderella story och Can´t buy me love.. åhhh det är sååå gutt att se sånt. Är väldigt romantisk av mig och tror på sånt där även att jag snart är 30.
Är så fint när dom helt plötsligt inser att dom ska bli kära hahahahah :) aja mc dreamy va ju me i ena så det va fint bara det.
Lustigt att dom alltid måste tvätta bilar med bar överkropp? (inte för att jag klagar, mest en undran)

Idag ska vi till Lewandowski residens och hälsa på.

Just det, sambon brände upp vår boxer igår.. det är ju ren jävla tur att vi redan hade beställt en ny som snart är framme. Klarar mig inte utan att få spela in och spola på boxern. Nu när jag ska jobba 100% (JAAAAAA) så måste jag ha tid till familjen och då kan man spela in o se det till frukost dagen efter :) det gäller ju att prioritera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0