Det underbara jobbet!

En vecka, eller ja 4 arbetsdagar har passerat på mitt nya 100% jobb haha, jag är så lycklig!

Blir ju inte så slitsamt då doktorerna är lediga men det finns ju annat att göra, fruktkorgar att äta upp och chokladkakor så det blir ju inte tråkigt.

Den lille ska snart tillbaka till dagis, han har haft semester med pappa. Han lär sig för mycket när pappa är hemma. Hans idol är ju pappa, sedan födseln suck.. Han äter själv nu, det tackar vi för. har ju varit lite sega med den grejen då han gärna "spiller" på väggarna. Men nu så, nu kan vi äta alla samtidigt. han säger ju till när han ska sova, det är jag väldigt tacksam för. Har tålamod fiskmås just nu. Vet inte varför riktigt. Borde vara bättre men men det löser sig till sommaren tror jag. :)

Nu kommer sambon ner, dags för frukost sen ska vi sätta ihop IKEAs underbara möbler till den lille. Är ju en manisk männniska när det kommer till ordning. Och en 16 månaders kille håller inte med ;) Han ska tuktas väl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0