Usch o fy

Magsjuk är jag, skämtade på jobbet att det var en bra diet.. Jag ångrar mig bittert. Men visst det ÄR en bra diet, man kan ju inte äta något och blir av med allt man hade ätit. Men ångrar mig, ska aldrig mer säga så.
Förr blev jag aldrig sjuk med denna skiten, dom sista åren får jag det typ 1 gång per år (undantag är att jag inte haft det sen den lille föddes)
Men nu var det min tur.
Det som var grädden på moset var ju att sambon jobbade kväll och den lille var vaken från 21-00 nån gång (då hade jag inte koll längre) Det är inte någon dans på rosor att lyfta o trösta en liten när man håller på att gå under bara man rör sig.
Idag skulle jag åkt med jobbet på utbildning i Kalmar, vågar inte..  Det är ju skit också när man ska göra något roligare och få åka iväg lite DÅ ska man va dålig. Jag kunde ju fått feber eller något så jag kunde följt med ändå. Jävla skit.

Har sovit några timmar inatt, 2 kanske men nu kan jag inte somna om, jag vågar helt enkelt inte lägga mig ner. Ska väga mig med, bara för sakens skull!

Det positiva i det är är att jag såg finalen i paradise hotel. Haha man kan inte använda pussypower för att vinna, Jackie rules!

I övrigt rullar dagarna på, januari är redan ett minne blott. Snart påsk ju! sen är det några veckor till semester sen är det höst och direkt efter det jul igen! Det gäller ju att hinna med. Måste börja köpa nytt pynt till granen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0