Upp o sen ner

I går gav jag upp, har inte sovit på 2 veckor. Resultatet av detta är att jag blev grinig och fick en sjuk huvudvärk. Tyngden var väl på humöret. Så jag bokade en tid till min husläkare (arbetskamrat). Denna gudagoda människa gav mig en spruta på vinst o förlust. 1 minut efter var värken borta. Nu kanske det inte håller så då blir det röntgen men just då ville jag hoppa upp o krama henne... tur att jag har lite gränser ibland :)
Hon visste inte heller (som sjukgymnasten) vad det var jag hade gjort eller hur skadad axeln är men jag hoppas det räcker med kortison och bedövning.

Igår var den lille lite sliten och varm, idag hade han fin feber och va helt slut. Det blev min första VAB-dag.. Gaaaad va han är ilsk som sjuk :) Undra vem han brås på.. ehum.
Hur som så var det lite ovant att vara hemma UTAN att va sjuk själv. Jobbigt att inte få jobba. jag fick abstinens så jag ringde och härjade lite :)

Den lille killen kan säga tattooooor (traktor) det är hans nya hobby att stå o glo ut efter plogbilarna :)
Han la även till fyra till sina räknekunskaper. Snart kan han mer matte än mig!

Sambon är o tränar.. han va hemma någon timme med oss sen stack han. Straff nog är väl att han får skotta allt själv som vanligt :) men nu har jag även doktorns rekommendationer på vila hahahaha


Alla hjärtans dag, äter man inte godis så får man göra det till en del av efterrätten..




Denna tuffing handlade jag till mina päron, rosa glas och silvertråd var dock min design :) Vill ha en själv nu...


Nehe om man skulle hänga lite i soffan en stund o vila, är en stund kvar innan sällskap kommer hem..


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hej!

Du har en utmaning i min blogg. Vore skoj om du antog den. :)

http://deaduntildark.blogspot.com/2010/02/utmaning.html

2010-02-26 @ 14:01:23
URL: http://www.deaduntildark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0