Så förkyld

Åh det är JAG som inte tål dagis... den lille är lite hostig och snorig men inte så att han måste vara hemma. Jag är iofs inte hemma hur dålig jag än är. Denna vecka började inte så bra men det går snart över, har överdoserat nässpray som vanligt och det brukar hjälpa :) Är såååååå synd om mig när jag är förkyld.
Sambon skulle träna innebandy idag och frågade en kompis om han skulle med men han va snäll mot sin sambo som var sjuk och stannade hemma o hjälpte till.
Sambon sa när han lagt på: jag förstår, det är inte lätt med en liten hemma när man är sjuk.
Jag tittade på honom lääänge och lite ilsket då JAG är sjuk.
Men han skrattade bara o sa att våran lille är ju större..
Tack för den!

Tog en långdusch med den lille grabben, när han äter själv är det liksom inte läge att torka fint med servett.. egentligen är högtryckstvätten det som går bäst skulle jag tro.

Nu har han somnat efter våran lekstund, har ju inte så mycket tid på kvällen mellan jobb o hans sovtid men idag har vi pusslat och lekt med bilar. Han är väldigt glad i pussel och ska ha mycket beröm varje gång han lägger dit en bit rätt annars väntar han med nästa tills jag säger hur duktig han va.
I helgen började han räkna, han säger i det sötaste bebisspråk som kan tänkas "ett tå teee" (ett, två, tre för er som inte fattar).

Idag stod det "love you" skrivet i snön på bilrutan. Dagen kan ju börja sämre :)

Kommentarer
Postat av: mia

ååhh så sött!! ingen som skrivit på min bil inte...



ja du högtryckstvätt borde man inte kunna slå två flugor i en smäll få dem rena och de lär ju "somna" på kuppen =)

2010-02-09 @ 22:11:02
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0