Redan söndag

Det är <3-dagen men jag bara tänker på att jag ska jobba i morgon. Har inte orken idag men det hinner ändra sig till kl 5:30 i morgon. Sovmorgon denna vecka, gutt!

Har plåstrat om bilen så gott det gick, har fixat efterätten som står i kylen mer än en timme innan det är dags för middag, duktiga mig! Sambon tycker jag är slö.. det får han om han vill :)

Idag har vi badat i den lilla staden, är så kul men man blir så trött efteråt. Tog en fika med kompisarna och sen var det dags att handla. Söndagsnöje... men bada är roligt!

Igår var det kalas för kusinerna, det var pang pang, superhjältar, lego och vovvar. Mycket god mat me! Kvällen spenderade vi allihopa i pulkabacken. Skrattade så jag grät åt Jörgen, som rullade ner sin sambo i backen. Oliver 4 år stod i pulkan och åkte ner, framtida snowboardåkare!!
Jag är fjantig så jag åkte bara några gånger, en av dom "råkade" jag få en snöboll i munnen. Göööött. Sen var man rätt sleten, är ju snart 30 eller hur Linda :)

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, ja 30 va de :D "plåstrat om bilen"? vad har hänt?

2010-02-15 @ 07:30:34
URL: http://weidnerjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0