Mer snö

Så gutt det är att det kommer mer! Vad ska jag göra med det? Nu räcker snön till maj tror ja.

Igår hade jag långfredag, vilket innebär att en av varje yrkeskategori stannar till halv 5-5 på jobbet. Rätt så mysigt trots allt. Tyst o lugnt.
Dagen gick dock inte såå fort..

Det diskuteras ju mycket om hur romantisk man är bara för att det är alla hjärtans dag i morgon. Jag kom på mig själv att hamna på väldigt oromantisk. Vet inte hur det blev så, jag var inte sån förr!! Shit.. får rannsaka mig själv tror jag.
Älskar ju egentligen allt med romantik men nåt har hänt.

Drömde inatt om att vi kikade på ett nytt hus. Stort som fasen men renoveringsobjekt, vaknade kallsvettig och illamående NEVER!!!! Om jag ska ha fler hus så vill jag ha ett färdigt, möjligen att jag kan tapetsera eller måla lite men aldrig göra allt från början..

Veckan har dragit på, tyst o dan.. Lämnar på dagis, jobbar, kommer hem, äter, lägger den lille, somnar vid tv:n. Jag är en rolig prick!
Nästa vecka har jag mer ork men då är jag själv på kvällarna, visst är det ironiskt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0