Gottit

Idag har vi (sambon) skottat av altantaket, tur vi byggde så starkt i somras annars hade vi inte haft något tak kvar ehum. Jag gjorde inte så mycket, är skadad och har varit hos sjukgymnasten. Bristning i bindvävnad? kan det ha hetat så? Hon  hade så go kommentar.
-Har du haft ont så länge?
-Ja (hon vet var jag jobbar)
- Och du har inte varit hos nån av läkarna?
-Nej.... *skäms lite*
-Har ni läkarbrist eller?????
-Neeeeee

Då kände jag mig lite dum men jag trodde ändå jag skulle få en remiss i handen till sjukgymnasten så då kunde jag skriva den själv istället :)
Nu ska jag göra söta övningar med gummiband och använda TENS.. Suck..

Efter skottningen passade vi på att fixa med grillen och påbörja lite värmande choklad.. Faaaan va gott det är med grillad korv o Oboy Mmm!

Igår hade vi tacokväll men ingen film till. Ikväll blir det lugna gatan och i morgon ska vi testa något nytt.. eller jag har testat för ungefär 20 år sedan men ändå. Hoppas vi överlever.


Kommentarer
Postat av: mia

åka pulka???

2010-02-06 @ 17:39:30
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Anonym

Ja klart ni överlever! :) Hör av mig imorgon när jag kommer hem, vi ska åka och bada i morgon :) kramar

2010-02-06 @ 21:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0