Gammal, äldre, äldst

Blev fest igår.. Idag är jag död.. Var och dansade lite bugg för ett tag sen, snurrade så jag trodde jag skulle gå ut o spy lite grann. Helvete, allt lutade åt höger efter det haha
Det var ju inte så att jag drack för mycket igår, det händer inte längre. Jag är helt enkelt inte kroppsmässigt funktionsduglig för att klara vara vaken så länge :)

Var rätt ok musik för att vara det skitstället, tror jag har ett inlägg på en gammal blogg om denna söta tjej i garderoben.. Det stod något i stil med att hon borde få sig något snart så hon blev människa (är inte helt säker på att det är samma donna men hon är lika korkad, dryg och otrevlig). Jag håller fortfarande mig till denna tanke. Kvinnan är galen. Det är inte mitt fel att dom ger mig fel nummer till min jacka men enligt henne är det jag som bytt ut lappen, yeah right.. jag vill inte ha min jacka, jag vill ha nån annan?! mjaaaaaa, som tur var fanns det trevliga grabbar som ställer upp och håller sällskap.. Vänta till sist, jävla surfitta.

Så nu är det släppt.. kvällen var i övrigt helt kanon.

Buggen går bra, jag är helt kass.. Trodde jag kunde massa då jag har gått kurser för många år sedan.. Jag hade fel! All kunskap är borta. Precis som årskurs 7-9.. Minns bara parisebullar, freddybrennys lektioner och kvarsittningar. Vad hände mer?

Har en utmaning som väntar, måste bara komma på några intressanta saker om mig själv och det kan ju ta en stund.

Återkommer..

(lycka till på BB)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0