Fast

Jag är fast, som jag varit väldigt många år. Sitter o lyssnar på Scooter hela kvällarna. Älskade tyskar!!!! Its nice to be important but it´s more important to be nice.. Klassiker!

Promenad idag med Linda, tiden går fort och troshållarna överlever :)

Letar efter en låt, jag ska lägga ut den när jag hittar den.... får nog gå upp på vinden o rota bland skivorna. Den SKA finnas :)Minns ju inte vad den heter.. bara hur den går..

Hade en personifierad låt för skitlänge sedan (-95?), Annso hatade mig för studsbollshoppandet ;)
And here it is:


Hittar ingen bättre men den är ju gammal :)

Har helt enkelt skaffat mig en hobby, minns så mycket du kan med musik !

Kommentarer
Postat av: mia

ja ack så fina minnen man har till många låtar!!!

2010-02-16 @ 21:26:08
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Ann-Sophie

den kommer vi ihåg ja...

2010-02-18 @ 15:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0