Det är bra att man har koll

Hade ett kul samtal med sambon, var något i stil med:

Sambon: Åh jag vill inte skriva allt det här.
Jag: Nehe..
Sambo: Du, du skriver ju så fort kan du hjälpa mig?
Jag: Mm med vad?
Sambon: Ja men om jag säger vad du ska skriva och du skriver det går väl bra?
Jag: Jo jag tror jag kan det..

Det som är kul här är ju att det jag gör 80% av min arbetstid och har gjort det de senaste 7-8 åren är att lyssna på när folk säger vad jag ska skriva.. :) Jag ANTAR det fungerar.. Känns som jag gjort det innan.
Men ändå har han skrivit ner det för hand så jag får skriva av och göra om, men det går ju det med. Han kom kanske på vad jag jobbade med sen.. vem vet..

Får lite svenskalektioner gratis på jobbet, har en vikarierande dr som slänger sig med fina svenska ord som jag aldrig hört innan, tur att google finns!! Jag är inte så värst allmänbildad direkt.

Fick ett nytt mail från Irene, satans jävla skit.. Matteproblem denna gång, dom som klarar detta har iq över 120. Dvs INTE jag.. skitsur är jag ;)

Idag har jag skadat mig på jobbet, jag skar mig på ett papper. Vet ni hur skitont det gör? Det svider fortfarande, ska höra med chefen i morgon om jag ska anmäla det som arbetsskada!

I morse började det inte så gutt. När jag öppnade dörren fick jag en istapp i huvudet kallt som fasen. När jag skulle köra iväg med bilen så lyste en lampa lite för mycket.. den slutade inte förrens jag stängde av bilen igen några mil senare ehum ja. Fint. När jag väl skulle ut från infarten så hade "någon" skottat vallar som var mer än två äpplen hög (min längd) jag såg inte ett jota utan fick chansa på att jag tog mig ut. När jag kom till mellanlandningen till jobbet är det 50 och som en duktig flicka jag är skulle jag växla ner och sakta in. Får inte i 4:an hur jag än bor på spaken! Då tröttnar jag lite och skiter i den. Men när jag senare kommer fram till jobbet funkar det igen. Känner på mig att det inte är så bra.. Och lysena släcks inte längre när man stänger av bilen. En söt och märklig bil..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0