Den där Axel..

Idag har vi varit ute flera timmar i snön. Gutt som fasen. Men skotta kan jag inte så jag hackar bort is :) kuligt. Åkte spark med den lille, vi välte. Han åkte sen pulka med pappa, dom välte.. Tur han inte är så känslig pojkstackarn.
Filmade lite så man minns hur mycket snö det va, och den lille får lite kul filmmaterial på sin pappas smarthet ;)

Sambon tycker jag pratar för mycket om Axel.. dvs min skadade axel. kul han är. Humorn på topp!

Igår var jag hos optikern, undersökningen tog typ 1 timme. Hon visade en bild på hur mina kärl i ögonen ser ut. USCHA så vidrigt. Och det var ändå ok enl henne. Fyyyy mer glasögon ska jag ha!

Får nog krypa till korset och boka en tid till min dr nästa vecka. Jag måste kunna sova igen, jag blir så känslig och grinig utan sömn. En del har redan fått känna på det.. Andra är så vana så dom märken ingen skillnad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0