Skiten är över.

Blev ingen julkänsla i år heller. Men julafton var fin, god mat och roligt. Tappade mitt splitternya örhänge när vi var på promenad (så klart) det är jag till sånt.
Lillkillen har respekt för tomten, det är fint :) Han öppnade första paketet sen var det nog. Det var en micro som han styrde med hela kvällen. Resten av högen var väl bara sådär intressant.

Dagen efter var det äta igen hos mina päron. Dagen efter det var de jul hos sambons mamma.

Sen var det dags för jobb. Kul jul.. Jag hann faan inte sätta ner röven i soffan och bara mysa. Det ska göras nästa år. Annars bojkottar jag julfaan.

Jag är ledig idag, jag orkade bara jobba 3 dagar :) Ada slutar idag, jag höll på att börja gråta igår när man ska säga hejdå. Hon är så underbar! Hoppas hon kommer tillbaka och tar gubben med sig ;)

Min vita fina nya älskling:


Idag ska vi handla raketer tydligen. Jag tycker sånt är hopplöst otäckt. Fulla karlar som ska försöka få upp den.. Man vet ju hur det kan sluta :D


Kommentarer
Postat av: Linda

Vacker!

2010-12-30 @ 16:44:32
URL: http://weidnerjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0