Varmt

Idag har jag klippt gräset och börjat röja på nya tomten.. ahh jäkla småträd o buskar överallt. har fina rivmärken på armar o ben nu. Sambon körde trimmern så den glödde ;)
Tog paus med tårta, den lille äter med god aptit!

Blev kalldusch och mat medans den lille sov sen var det dags för jobbet för sambon.

Jag och liten va ute och lekte i gräset men efter ett tag tyckte jag att han ätit nog med gräs så nu är vi inne och pysslar lite. Visst är det skönt med värmen men jag skulle nog vilja ligga vid stranden istället för klippa gräs och rensa..

Igår fick vi sova till 8 men idag var vi tillbaka på 7.. hmm handlade gröt till 1 åringar idag, får se vad han tycker om det. Fanns inte någon annan i nya affären så vi testar. Eftersom han har så många tänder så är det bara magen man ska oroa sig för ;) han äter ju allt annat...

Just det ja, han är ju 9 månader idag! Attans va tiden sticker iväg när man blir gammal..

Kommentarer
Postat av: mia

grattis till lille anton.. tänk han e ju snart ett år lill busen!!

2009-06-01 @ 19:52:25
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0