Tråkiga torsdag

finns inget bra på tv.. har poppat popcorn men jag har tappat stinget sen jag bodde själv. Åt popcorn o jordnötsringar varje dag, till slut var jag fast. fanns ju en kiosk 30 meter ifrån min lägenhet och han som jobbade där visste vad jag skulle handla varje gång :) precis som pizzan här.. Ringde och hann bara säga hej så sa Hatte 10 minuter o la på.. :) då har man ätit för mycket kebab.

Idag har vi varit på BVC o vägt och kollat längden på den lille. Fick ytterligare en tandborste, har ju borstat tänderna på grabben i 5 månader ;) Va inne en sväng på jobbet och hälsade på, liten blev bortförd :) Mötte gudmor o skulle sno hennes dricka.
Blev stopp i korridoren då alla skulle se när han gick, och visst bjöd han på några stapplande steg :)

Väl hemma så gick han runt i köket själv, han är för duktig min lille grabb.

Ikväll har det planerats... vi får se hur det löser sig..

Faan va äckliga popcornen blev.. Micron har gjort sitt :)


Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

hur misslyckas man med micro popcorn???????

2009-06-11 @ 21:10:49
URL: http://honeylipss.blogg.se/
Postat av: mia

satan att ja missade de igen.. stegen alltså

2009-06-11 @ 22:52:04
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0