Sveda

Hur är det möjligt. Jag solade rätt så mycket igår, ungefär 3-4 ggr mer än vad som hunnits med idag. Igår fick jag inte ens tendens till färg på kroppen. Idag har jag brännt mig så jag ser ut som en liten kräfta. Hur är detta möjligt? Fattar inte. Tog ett dopp idag med. va lite kallare men det var uppfriskande så kan vi ju säga. Fick faktiskt i sambon med efter lite tjat. Den lille va inte på sitt allra bästa humör så det blev lite snoigt med badet. Hur som fick jag fiiiina bilder haha. Får tyvärr inte visas offentligt enligt begäran.
Ikväll kom mina päron och freddes tvillingbrorsor på besök. Bjöd på mina nybakta kärleksmums. Hade ju lovet moffa det ;) Fikade lite o sen tog Björn sitt premiärdopp i poolen. Han simmade faktiskt runt ett tag så så jäkla kallt är det inte.

Skulle ge den lille gröt, när jag sen satte ner honom på golvet la han sig ner och skulle kasta ner huvudet på kudden. Dessvärre var det bara golv under så det blev inte muntert. Blev en flaska välling på det sen va det godnatt :)

Björn o sambon sitter nu o kikar på något spel, verkar kryptiskt svårt. Själv ´fick jag tips av honom om Bubble bobble på facebook. Fatta hur jobbigt det va! Har kramp i fingrarna nu.

I morgon ska vi på grillfest, massa folk o god mat. Sånt gillas!

Fick sovmorgon idag, sov till 7! Annars brukar min morgonpromenad va just då. Men inte så att jag klagar!



Just det ja.. midsommartårtan..

Verkar som vi blir gifta!

Kommentarer
Postat av: mia

ååhh så goda vill oxå baka

2009-06-25 @ 06:28:00
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0