Stolt

Ja nu är det ju så att min lilla son bestämde sig för att tulta iväg själv igår. Jag satt och pratade i telefon och han som vanligt stod vid tv-bänken o lallade. Rätt va det var så gick han iväg och fortsatte gå. Jag kastade mig efter så han inte slår i näsan i golvet. Men han behövde inte mig egentligen. Sen ställde jag honom igen på sin plats ;) och fortsatte med mitt, då pinnar han iväg till köket!

Blev att slita upp filmkameran och lyckades få me 3 gånger då han bara släpper och går precis som han alltid gjort det. Måste bara hitta sladden till datorn så jag kan lägga upp.
Visade det även för pappa en gång när han kom hem men det var ju sent så han va lite sliten ;) Idag får vi se om han är sugen på promenad igen :)

Det var ju över två månader sedan han tog sina första steg men nu går han ju faktiskt riktigt bra.
 
Igår var även gudmor Mia här och hälsade på. Vi tog en promenad och hon bjöd på glass. Lite beslutsångest bara ;)
Stackarn fick ont efteråt, tänker ju inte på hur man va när man va gravid. Nästa gång tar vi en glass på altanen ha ha

Nästa vecka ska jag till staden och fika med två av mina kompisar (kul att dom hör av sig!) Dom har lite mindre knoddar som är födda -09 men det går ju bra ändå!


Kommentarer
Postat av: mia

ja gud mor e så stolt.. hoppa sjag får se de me =)

haha ja den måste invigas den oxå =)

2009-06-10 @ 15:37:50
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0