Satans jäkla skit

Idag då va.. då skulle jag till tandläkaren på morgonen. Inget som jag gillar sådär värst men har bara tagit bort tandsten en gång, det är det värsta. Tänkte att ja men detta går ju snabbt och sen är det lugnt. NOT jag har fått en tid till. Ska laga ett hål!!!!!!!!! Gaaahhh jag är skiträdd! Va fan jag ville ju klara mig till 30 innan jag hade hål i tänderna. Satans skit. Urk.. fick lite stöd i alla fall. Inte av sambon för han svarade ju inte i telefonen.
Nu tycker ni säkert jag överdriver men jag är skiträdd, helt säkert.
Klippte mig en sväng med. blev inte så mycket då vi ska få ner det ju ;) eller hur.. antagligen orkar jag det..

När jag kom hem hade sambon kommit på den briljanta idén att vi skulle åka till storstaden och kika om vi hittade något som vi kanske skulle handla. Jaaa det slutade med att vi kom hem med massa grejor. Handlade lite badsaker till den lille så han flyter i poolen ;) Hittade en fin digitalram som gick ner.. Sen beställde vi en frysbox och handlade hem en AC.. Kan behövas om det är 30 grader i sovrummet.

Igår när jag satt helt fredligt o bloggade hörde jag värsta surret. Eller surr, snarare dån.. Två bålgetingar och en vanlig hade hittat in till mig. Och jag som inte förstår dessa varelsers anledning på jorden blev lite skrajsen. Visste inte hur jag skulle få ut dom eftersom det var tre mot en.. Tänkte öppna fönstret men dom va me på det. Blev till att ta fram dammsugaren. Så nu vilar dom i frid i dammet!

Kommentarer
Postat av: mia

vart hittade ni att de körde hem frys box??? me såååå avis vill oxå ha!!!

2009-06-30 @ 06:34:08
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Christin

Mia.. det står i affären vart dom kör ut. Vi fanns med på kartan ;)

2009-06-30 @ 08:15:46
Postat av: mia

vilken affär?

2009-06-30 @ 13:41:59
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Christin

Media Markt

2009-06-30 @ 13:55:24
Postat av: mia

men va fasen då måste de väll kunna köra 5 min till o till oss.. hade de fått in fler än den där stora eller tog ni en sådan som e mindre på bredden men högre typ?

2009-06-30 @ 16:40:02
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0