Regn

ahh äntligen kom regnet, då kan man göra saker inomhus. Ligger efter igen där.. gillar att vara ute och röra på mig, inte sitta o glo hela dagarna. Men eftermiddagarna är lite klurigare denna vecka då jag är själv med den lille. Blev bara lite sortering av kläder, disk och småplock.

idag var det mammaträff någonstans, missade var. Har inte ork att åka iväg mitt på dagen när jag ska hinna med utesaker i solen. Men måste ju ut nästa vecka i alla fall, ska väga och mäta då. samt hm 10-månaderskoll eller något. hehe han är bara 9 men men.
Har varit på 2 mammaträffar utanför BVC och hmm ja är nog inte bäst på att planera in sånt, annat går före känns det som.

Vad ska man göra i sommar? Har bara någon helg planerad, nån som har idéer? Helst med den lille såklart..

Konstigt att inte få svar..  men men mitt nummer har inte ändrats..

Nu börjar jag bli hungrig, får nog lägga mig o sova så jag inte gör mig något onyttigt att äta :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0