Plask!

Idag har det varit helt underbart väder. Den lille o jag har varit ute hela dagen. Tog fram hans pool idag men premiären blev inte förens ikväll, han var helt tokig. När vi skulle gå upp blev det gallskrik så grannarna hörde! mm Jag tog mig  ett dopp i den stora poolen med. Det var inte så kallt som jag trodde utan kunde vara i ett tag. Nu är även utbyggnaden på altanen klar. Bara staket sen men det är inte så mycket jag bryr mig om. Bara gutt att va färdiga där..  Ska bara få hem taket me åhhh

Idag gjorde jag lax, färskpotatis och romsås. Vad jag har längtat efter fisk o kall sås. Äntligen börjar sambon ge med sig o äta sånt gott.

Den lille fick inviga sin solskyddsdräkt med. Ser ut som en dykardräkt med dragkedja i ryggen ;) Va precis så lilla magen fick plats hehe

Blev väckt idag vid 6 igen. Så det var bara ut och traska vid 7. Härlig tid, helt tyst i byn ;)

Fick hemodlade jordgubbar av mor o far idag. dom är dom finaste. Ska smaska nu till Hells.. väntar bara in så kl blir 9 och sambon slår över från fotbollen. Man märker att man blivit gammal i sinnet då man slutat gilla fotboll så särskilt. Innan följde jag allt nu bryr jagmig inte så mycket.

Just nu står det att vi har 30 grader i sovrummet. Så gutt, som att sova i en bastu. Behöver inget täcke i alla fall. Jag har ju den fina tillgången att jag kan sova när som helst, var som helst och hur som helst. Har sovit gott till Sagan om ringen på bio.. om ni undra vilken så kan jag ju säga alla 3  :) Men till mitt försvar hade jag jobbat. men jag gillar faktiskt inte filmerna så mycket bara min lilla alv...Orlando Bloom

Nu är det snart dags.. just wait for it...

Kommentarer
Postat av: mia

wait for what =)

2009-06-23 @ 21:26:49
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0