Planering

Åh suck.. sitter o räknar ut hur jag ska jobba i höst. Är ju lite veckor sambon vill va hemma o pappaledig. Tycker det är härligt med killar som vill va hemma, helt i tiden :)
Men det ställer till för mig. Halvdagar hit och hela veckor dit. Får be om hjälp i morgon.
I morgon ska nämligen den lille o jag spendera mycket tid i den lilla byn. först ska vi till mitt jobb o försöka lösa jobbmysteriet och även se om lite semester kan planeras in ;) sen är det mammamiddag i hamnen. Är lillen pigg o snäll så blir det även det. Sen har sambon bytt skift så han är hemma på eftermiddagen. Härligt! Även om han nu även hinner träna på kvällen iofs.

Kompis körde sin första MC-lektion idag. Är bara så impad! Vill också ha MC-kort men är för feg.. 
Är också lite fartblind så får kanske inte behålla kortet så länge om man väl får det?

Såg att Högsbydagen varit, ahh bring back memories.. Lanhagen hehehehe, smygrökande i buskarna, gömma sprit, hälsa på i lägenheter, ramlat över kedjor och suttit och förfestat vid polisstationen.. många timmar på dansgolvet och ännu fler längs ån?! eller är det så det är? Lite minnesluckor men har dansat på borden i öltältet! En merit.. eller?
Hur gamla var vi? nån som minns?



Tvättkorgskillen


Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

släng inte in honom i maskinen bara...ja tror inte du blir fartblind för man törs nog inte dra på så möe inte i början iallafall...ja va oxå feg juuuu så visst törs du om du vill....häng på vett ja...ja ska nog ta en lektion till innan ja bestämmer mig helt..kan ju inte balla på första..dansade du verkligen längst ån eller va gjorde du där? muhaha

2009-06-15 @ 22:04:43
URL: http://honeylipss.blogg.se/
Postat av: mia

då ses vi imorn då =)

2009-06-15 @ 22:54:59
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0