Matrix

Jo den första filmen skulle dom ju visa igår, men då är Sylvester Stallone helt plötsligt på tv och han är INTE med i Matrix. Men sen står det att det var något fel. Jaaa är ju sommarjobbare på g nu så det är säkert någon stackare som tryckte på fel knapp och som alltid kommer bli ihågkommen som "den som sabbade Matrixvisningen" :) Med tanke på triologin så gillar jag huvudrollsinnehavaren. Han är riktigt fin att se på, vacker och underbara ögon.. Skulle åka och se den tredje filmen på bio, såg fram emot några timmar med ett fint nylle. Efter 7 minuter bränner dom bort hans ögon och resten av filmen har han ögonbindel på sig.. Najs, really najs..

Har så fina blommor i köket, mammsen gav dom till oss i början på veckan, är fortfarande riktigt fina!

Idag planterade jag lite grönfoder. Jag lovade grannen att göra ett försök. Ehum jag är inte den som minns det där med att vattna och sköta om mina grödor. Men sallad och morot lär väl inte va så svårt? Vi får se..

Funderar på att kolla över mina försäkringar. Är ju inget kul men man måste ju va på den säkra sidag ;) Hepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0