Love love love

Sambon hade i smyg planerat dagen och barnvakt igår.. älskar när man får lite överraskningar..
Vilken härlig dag vi hade igår. Lämnade den lille söte vid 1 och sen åkte vi till staden och shoppade lite. Fortsatte med värsta goa middagen sen hämtade vi biljetterna till filmen Änglar o demoner. På vägen dit mötte jag en kompis som handlat för skolavslutningen. En sååååå fin klänning. Ja och eftersom vi hann med lite affärer igen så har jag nu en lika dan klänning! :) Jag och Eva-Lena lyckades få sambon att köpa sina färglada haha!

Filmen va lite sisådär.. men sugen på att åka till Rom blev man ju.
Sen åkte vi hem och hade det lugnt o skönt då vi var ensamma hela natten med.

Idag vakande jag av att sambon kom upp med jordgubbar. Ahh sovit till halv tio!
Nu ska vi göra en jordgubbstårta med chokladbotten och chokladdoppade jordgubbar :) Solen skiner och allt är fantastiskt!

Mia var hos mig i förrgår, är så jäkla härligt att prata med henne och jag fick mig en spark av den lilla tjejan i magen ;)
Men nästa gång kan vi öppna grinden om du inte kan hoppa högt ;)


Kommentarer
Postat av: mia

ja men du såg ju mig var ju som ludmilla =) härligt o prata me dig me.. mathias börjar vänja sig me att jag sällan kommer hem tidigt från dig =)

2009-06-06 @ 11:38:53
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0