Jobbigt

Ahh har fått i mig någon slice av El taco..  fetingpizza nr 1!



När vi bodde i partylägenheten (den över f d Brio) då tog vi hem sådana här pizzor varje helg.. Minns en gång vi hade nattgäst som tyckte han va lite hungrig o beställde den största.. jaaaa vi åt till vi somnade plus massa frukost. Dom är mättande.

Nu är det Mommas boys på 3:an. Härligt att se vuxna (!) män ha sån respekt för vad mamma ska tycka. Det är ju inte morsan som ska leva med tjejen heller..
Säger som jag alltid sagt: det är inte svårt att hitta någon man kan leva med men det är jäkligt svårt att hitta någon man inte kan leva utan!

Fick jättefint inbjudningskort i lådan idag, lite förvånande men roligt!

Nu håller mannen på att söva den lille, han va inte sugen på att sova just nu, vi lekte ju så mycket.

Igår och idag har jag o sambon spelat guitar hero, sist vi gjorde det var typ i höstas då den lille inte va så nyfiken :) Jag spelar numera på HARD bara så ni vet :) Battlade på medel o va något pissed men sen gick det vägen. Sambon ska snart ge sig på medel :) Ha ha ha

Kommentarer
Postat av: mia

dreglar...

2009-06-11 @ 06:24:00
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0