Jäkla skit

Hade massa bra att skriva igår men denna sida fungerar ju inte som den ska längre. Nu har jag glömt att..

Vi hade baddag här igår. Den lille fick testa stora poolen. Det va inte riktigt lika varmt som i badhuset ;)
Hans pool höll nog närmre 30 grader så den gick fin fint.

Just det ja.. fick ju jordgubbstårta hos mor o far i förrgår. Blev liggande med magkramper och mådde allmänt illa. Jäkla grädde. Och vilket skit att det just är grädde, jag älskar ju det! Får väl testa laktosfritt eller något?

Hela familjen gick morgonrundan, det var härligt. Varmt såklart men tog gräsklippning när vi kom hem. Satan så hett det blev då. Poolen kändes väldigt skön efteråt..
Den lille somnade i vagnen och sambon o jag la oss på filtar i skuggen o bara däckade. Manblir helt jäkla slut av värmen ;)

Igårkväll tog vi det lugnt o satte oss o spela kort. Hade faktiskt radion i gång trots att skitsnack ;) Blev lite vin till det men bara lite. Strax ska jag åka till tandläkaren. Och direkt efter det klippa mig. Smidigt planerat av mig :)

I morgon är vi bortbjudna på grillkväll. Trevligt såklart. Skönt att ha lite olika att umgås med då sommaren är lång ;) Får hoppas den lille sköter sig och att tanden har gått igenom så det blir glatt igen haha

nehe nu blir det frukost toppat med jordgubbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0