Igår

Igår fick min sambo semester, det firade han på +28 med grabbarna. Donnan Mia kom hit med magen och hade med sig en finfin paj. Fick inte i mig så stor bit men det var supergott! Pratade skit och gick en sväng. Är så härligt!
Kände på den lilla tjejan men hon ville inte hälsa. Taskmört. det ska du få höra när du kommer ut ;)

Mia har sån fin mage, är så avundsjuk på att hon kan ha massa kläder som är snygga  ;)

Blev dock lite glad när jag provade mitt foglossningsbälte eller va det heter. Sist jag hade det var det precis så det gick om mig på det yttersta spänningen ;) nu kan jag inte ha det på det innersta hur mycket jag än drar i snörena haha..Det va GUTT! Då visste jag ju att röven/ryggen inte va lika fet längre.

Sambon kom hem kl 3 :)

Kommentarer
Postat av: mia

massa kläder??? jag har 2 par byxor o de e mamma byxor.. sen har jag köpt large kläder =) de e ju de vi sagt att kilornas rasat av dig =) du har ju bara de där kilorna du ville bli av me innan och de e stront o ha blivit av me alla grav kilona de e inte alla som gör utan har kvar dem!!

2009-06-28 @ 11:26:31
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0