Idag

Idag blev det upp vid 7. Sambon fick så klart sova vidare. vill ju själv göra det när jag ska ut o festa.
Liten o jag gick vår morgonpromenad. Är visst fler som har den tanken nu för tiden.
Mitt ute på "stora vägen" hehe, typ 3 meter ifrån mig hoppar ett rådjur upp. Tror ni jag va beredd på det eller? Fint va det i alla fall.

Mor o far kom förbi tidigt på morgonen me, dom hade handlat en pool dagen innan och nu tyckte dom ju liten skulle me o inviga den med sina fina badleksaker han fick :)
Vi väntade in gubben som vaknade 10. Vi kom väl iväg runt 12 haha

Badade, solade och grillade korv. Gutt som fasen. Sambon somnade i solstolen och jag däckade på gräset. Tur vi var fler där så inte den lille smet ;) nädå ingen risk.. Jag klarar av min galne son..
Fick en fiiiiin bränna som bokstavligt bränner. Inte att det gör ont, men hett är det.

Den lille är inte glad längre. Tjurar över sin lilla tand som kommer upp strax. Det blir den 7:e i raden.. Shit va det går fort.

Fick se den lilla Lövström idag med. Så jäkla liten o söt. Vill ha!!!

Ikväll kom Björn bort och vi grillade lite smaskigt. Satt ute till nu 23:30 innan myggen anföll. Hittade på ett nytt värmesätt på altanen, det funkade fruktansvärt bra. Plus att myggen inte vill va kvar. Lyssnade på radion.. Stängde av efter en stund. Bara Michael Jackson hela tiden. Blir nätradio i morgon!

Idag var det nog det bästa vädret hittills i år. har bara slappat och inte gjort många knop, känns för jäkla bra. Bara hoppas att brännan inte brinner hela natten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0