Fin dag

Vädret va rätt ok idag.. Har klippt gräset på ena gården o sambon fick ta andra. Mitt hjärta håller inte måttet för båda. Jag väntar på en kallelse för scintigrafi och vanlig röntgen. Har fortfarande inte koll på vad dom misstänker men det verkar inte va hjärtat längre som spökar mest. Vi får la se.. gillar inte röntgen, man kommer dit o ingen vågar berätta vad det visar för det får dom inte! Men dom vet ju..Men suck on it. Ska man vänta flera veckor på att husläkaren ska få tid när man lika gärna kan få besked direkt? Nja jag tycker dom ska ändra det där.
Skönt att jag inte röker, det kan man få pisk för har jag hört ;)

Lilleman testade sin gunga idag. Det var sååå kul tills vi satt oss o han kaskadkräktes över mig, fiiint. Låter gungan va ett tag.

Igår blev det en lugn dag med promenader. Lyckades möta tobbe o Fia precis i ett regnmoln ;)
Blev lite blött.

Vår nya lampa (som jag tyvärr kopplat) började blinka och lukta bränd plast, fick ta ner den så länge o äta middag med massa ljus. Gulligt iofs men synd på lampan. Idag är den lagad o fin igen.

Farbror Björn fick komma hit och hjälpa oss med datorn idag. Den lille har kastat modemet i backen ett par ggr så det slutade fungera.. märkligt! ;) Men nu funkar allt igen, fick bara byta ut det. Nu blir det lite högre placering på det. Tur att Björn va "hemma", det hade nog varit klurigt att köra över telefon... Men gutt med en egen IT-tekniker.

Har kört mobilfritt rätt mycket nu, vilken chock det är för kroppen. Men efter ett tag går det fint. Funderar på att kassera den och köra naket!



Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

den har frågan har ja oxå ställt mig :-) På Fredag?

2009-06-22 @ 11:58:26
URL: http://honeylipss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0