Film med knyttet

Igår åkte jag till Mia på kvällen. Fick chokladpudding, bra o gott så vi inte tappar sockernivån :)
Pratades en del o vi har ju som alltid samma åsikt. High five för det ;)
Fick se filmer på den lilla donnan som ska komma ut. Jag tror på tjej men hmm såg ut som en liten grabb i ansiktet... Vi får se den 1 september.

När jag kom hem sov den lille söte och sambon tittade på fotboll, tur att den var slut till Greys. Hmm grät inget men fick rysningar av 007, när han skrev det i handen.. uhhh undra vem av dom som slutar..

Efter Greys va det inte mycket kul på tv men hittade nån gammal komedi men sambon ville sova. Satt uppe en stund men det är inte kul att va ensam vaken :)

Idag är det dags för vägning o mätning av klumpen, ska ta en sväng in på jobbet o hälsa på Mia o resten.

Kommentarer
Postat av: mia

ja precis high five!!

great minds think alike!

vadå förstod du inte symboliken me hissen..?

2009-06-11 @ 19:25:18
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Christin

nee jag fattade inte..

2009-06-11 @ 20:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0