En helt vanlig måndag

Började dagen med att gå till ica nära... :) de ja.. Hatar att springa där hela tiden men nu var det tvunget. När jag kom hem visade det sig att jag kunde struntat i det. Men nu sitter jag här med jordgubbschoklad och Cosmo och njuter så man ska inte klaga.
Satte upp poolen idag, är snart halvfull. isande kallt vatten, blir nog ett dopp i helgen? När vinet slagit till så finns inga hämningar :)

Tiden rusar iväg för fort, är snart höst igen. Jag är i och för sig väldigt glad i höst och vinter. Gillar att tända ljus och kura ihop mig under filtar o se på kassa komedier :)

Satt o läste bantningstips idag.. "ja ät bra och motionera".. NÄHÄ verkligen?? DET var nytt! Det kluriga är ju att veta vad man ska äta, en del följer den metoden o andra dom andra.. Jag gillar inte sånt. Jag älskar mat och tänker inte gå miste om något grillsäsong eller efterätter.. Livet är för kort. Ska bara öka på motionen så ska det nog lösa sig. Blir väl trots allt att man får ta en tur till gymmet.

Fick lite frågor skickade, o jag som är lite svag för sådant måste ju svara på dom :)

Ålder?
 2...7 snart..

Stjärntecken?
Jungfru

När gick du upp i dag? 

07:00


Diamanter eller pärlor?

Diamanter


Senaste filmen du såg på bio?

Änglar och Demoner


Favorit tv-program

Greys


 Vad åt du till frukost?  

Samma som senaste 10 åren, rostade mackor o Oboy


Vad är ditt / dina andranamn
Hell noooo att jag skriver detta


Din favoritmat? 

Hm svårt val, men just nu grillat

  
Vilken mat gillar du inte 

Kroppkakor


Vilken är din favorit-CD för tillfället

MLTR som alltid


Vilken bil kör du?

SAAB

Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?  

Falskhet


Vilka är dina favoritkläder? 

Jeans o linne


Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?

 Egypten o snorkla/dyka


Favoritklädmärke?

 Jag har inte kollat på märken sen jag gick på högstadiet ;)


Var vill du dra dig tillbaka?

Vill ha ett hus vid havet


Favorittid på dagen?

När jag hämtar den lille på morgonen, det leendet lyser upp varje dag


 Var är du född?

 Oskarshamn


Coca Cola eller Pepsi

Inget

Fotboll eller ishockey

Fotboll

Är du en morgonmänniska eller nattuggla?

Inget av det


Några spännande nyheter att berätta?

    Nä, tror inte det....

Vad ville du bli när du var liten?

  Arkeolog

Bästa barndomsminnet?

Dagar hos mormor o morfar

Nånsin rullat in någon i toapapper?
Ja


Varit med om en bilolycka? 

Ja
 

Favoritdag i veckan?
Måndag, för då är det en hel vecka kvar till nästa måndag ;)


Favoritblomma?

Garbera just nu


Favorit-snabbmatsrestaurant?

Nee kan man ha en favorit där? det är ju ett måste bara ibland


Äger du en cykel?

 Ja

 Vem fick du senaste mailet från

 Ja det va säkert Libero eller gravidklubben eller nåt annat trams


Läggdags?

Runt kl. 22-23


Senaste personen du delade en middag med?

Min sambo


Vad sysslar du med just nu?

Bloggar


Favoritfärg?

Brun just nu kanske


Hur många tatueringar ?
 En ensam stackare


Hur många piercingar?
En utöver alla i öronen vill säga

Är du romantisk?
Ja, ganska

Vad tittar du på först när det gäller det andra könet?
Ögon, leende.

Villa, lägenhet, päronen?
Villa

Hur många barn har du?
1

Har du kört bil onykter?
Nej

Är du lättirriterad?
Nja oftast inte

Orkade du fylla i dessa frågor?
JA


Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Nähe Stin de e helt otroligt...har du inte tröttnat på dom där j....a rostade mackorna med oboy än? haha

2009-06-15 @ 17:45:26
URL: http://honeylipss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0