Det va fint vääääder :)


Klädd för värmen..

Den lille o jag har spenderat många timmar ute idag då vädret verkligen va gott! Blev en morgonpromenad kl 7 då man blev väckt halv 6.. ne ne ne inte bra det. Men man får ju sova hela nätterna så ok det är ju inte att klaga.

Den lille har gått i gräset idag, va lite klurigt i början men det gick fint sen.
Kom på att poolen va kul att slå på och sen plaska i vattnet. Blir kanon sen när värmen även hittar till poolen för nu var det inte hett..

Åkte en tripp men la familia och gjorde stan. Kom på då att jag hade glömt äta, så det var gutt att gå o handla mat när man va hungrig, massa skit åkte ner i vagnen som nutella, jordgubbschoklad och popcorn. satan!
Men man måste ju äta upp det, det ska ju inte gå till spillo!

När vi kom hem var det min tur att grilla, va inte så avancerat idag bara hamburgare och korv. Hade någon chiliblandning till som jag hittade i charkdisken. Mumma men det smakade lite för mycket majonäs..
Nu ska jag smaska på jordgubbar och glo på tv.

SUCK ON IT

Kommentarer
Postat av: mia

de var inte den chili aioli?? mums

2009-06-22 @ 21:54:08
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Christin

Mia: Jo det va ju den :)

2009-06-23 @ 06:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0