åh gutt eller?

Har varit på jobbet och kollat hur jag ska jobba när det är dags. Blir finfint.
Åkte sedan vidare till hamnen och smaskade sallad tillsammans med mammorna i gruppen. Vilka söta små barn vi har :) Skulle ju ta lite kort var det tänkt men hade glömt minneskortet hemma.. Guldfisk är vad jag är!
Elis va coolast med sitt "snack". Vi hade tur med vädret, var ju både varmt o soligt o sen hopade sig molnen när vi skulle hem.
Va så trött när vi kom hem. Åt med sambon o sen däckade jag! Fasen.. men ok det var kanske välbehövligt ;) han stack nu o skulle träna, ahh vill också men orkar jag?
Smäller i mig den andra chokladkakan idag, fick ju ett så bra tips av Ewa  hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0